Back on track.

Yeees då va man hemma igen.
 Har som varit upp till Morjärv med stolp med farsan. Hände väl inte allt för spännande saker efter vägen..
Min älskade bok "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson är snart slut.. Mindre än hudra sidor kvar.. Vad gör jag då? Ska jag fortsätta serien? Kommer dom andra två böckena va lika bra? Hmm.. Har båda böckerna här hemma dessutom. Får se hur deppad jag blir när den här tar slut ;)
 Annars så har jag väl inte så mkt mer spännande o delge, kanske måste berätta för stackars Sara att mina naglar ser hemska ut.. Hon måste göra om målningen *blink blink*

 Idag blire nog tjockpannkaka till middag, första dan denhär veckan man ska äta middag i normal tid ;) Sen blire nog träning, så gissa vem som kommer att ha ont imorgon... meee... Menmen. de tar vi då, den dagen den sorgen.

Nej nu har jag suttit här o funderat på vad ja ska skriva nog länge..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0