Hej.

 Va trött jag blir på min blogg! Den lägger inte upp mina inlägg när jag nyss har skrivit dom utan måste gå in på dom o publicera dom ännu en gång! Pucko grej. Allt annat jävlas så varför du också?

 Jaja, de va dags för en liten uppdatering igen hade jag tänkt iaf.

I lördags tog man de rätt lugnt från förmiddan, sen drog vi till Fränsta o gratta Maria som har fyllt 50 här i veckan :) Trevlig tillställning med släkt o dylikt ;) Kom hem tre på natten så man va ju lagomt pigg då eller så inte.

Igår, söndag. Vart en rätt lugn dag de med, va till Fia o Sara o hälsade på, vi gjorde sockerkaka, som aldrig villebli klar haha. "Den är liiiite geggig bara" joo tjena rann ju ur den ;) Kul hade vi iaf. Sen så vart de en promenad och middag.
 Va även ut på ridplan med Tösa o tränade skänklar, vilket hon lyssnar bättre o bättre på :) duktig tjej ;) Fick även sällskap av Tina som longerade Indra. Fina steg den tjejen har alltså. :)
 Annars hände väl inte så mkt, Beck på kvällskvisten o så.

Idag har de inte hänt ngt speciellt alls. Vart väckt sju.. Ringde o kollade så att Coffe va vaken halv åtta.. Vart mosad av Chappe kvart i åtta o tog mig upp ur sängen fem över åtta ;) Har sen mest suttit här, spelat ett spel Fia visade mig men som jag har kört fast på nu... suck. Satans skitspel ;)
 Ska ivägvid elva tiden o rida med Tina o Linda så de blir skojj de :) Ska väl dra ner på bibblan sen också hade jag väl tänkt. Göra Ellen lite sällskap o försöka få ngt tal gjort. Har även försökt o ringt på jobb men ingen som svarar eller så trycker dom upptaget.. Menmen.

 Näe de va väl allt.

Maa hööres o rååkes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0