Helt slut.

 De är vad jag är just nu, eller inte riktigt riktigt ändå, tror jag måste ut på en promenad sen. Men de är mest för att få lite luft egentligen. Har ju som mest varit inne hela dagen. Men nu ska vi inte gå förbi ngn detalj :P

 Allt började med att jag o Ellen vart väckta innan sju imorse... :( Jobbigt att kliva upp haha. Så frulle o dra ner på bibblan där stackars Gunnar börja få tillbaka färgen på håret ;) Han är mer mörkgrå i nacken nu haha. De går framåt för oss ;)
 Så en massa matte o skitsnack som vanligt, Kelloggs kom förbi o gjorde oss sällskap o gjorde matteprov, vilket han även fixade :) Duktigt grabben :)
 Renata kom, mer matte då. Och sen fika på nya caffét :) God räkmacka :) Smaskens.
Sen mer matte.. Sen mer sällskap :) 
 Sen så vart de träning, faaan va jobbigt de va... Kommer nog inte kunna röra mig imorgon haha. Meen va faan man lever ju bara en gång ;) Så vi tog i för kung o fosterland o tränade som dårar. Men jag känner mig inte riktigt trött i kroppen ändå, därför måste en promenad intas inom kort.
 Har som bara hunnit hem o käkat middag o satt mig här typ, tagit ngn chokladbit o så också. Inte att förglömma ;)

Näe de va väl allt för denna gång då.

Maaa råååååkeeees o höööööres :)

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Choklad efter träningen??? =O

2009-03-23 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0