Kackel i grönsakslandet!

 Ja som ni ser har Ellen varit framme och valt rubrik för dagens inlägg ;) Kanske borde anlita henne som rubrik görare eller vad säger ni? Mina brukar ju va ganska trista så ;P

 Igår så drog vi ner på fabriken då, åkte till Björna, eller enda ner till Hemling o lastade på två ställen. Sen hem. Kom i säng vid två tre tiden. De enda spännande som hände va väl att dom har fortfarande kvar dom toooook gamla skyltarna i en av byarna alltså dom där som va svart med vit text, ngn som kommer ihåg dom? Typ hundra år sen man använde dom dock. På Hedenhöstid som Ellen sitter o säger ;)
 Annars så va de en reflex som rörde sig uppe på hygget där vi lastade på andra stället.. Scaryyyy. Antagligen va de ngn ren somhade reflexhalsband eller nått som va där uppe. Va ju som kolsvart ute så de va svårt o se. Men iväg stack den iaf. Så de va väl de spännande osm hände gårdagen antar jag.

 Idag så vaknade jag tooook tidigt... För tidigt.. Kvart i åtta, vad faan gjord ejag vaken då?! jaja. Låg o drog mig till efter halv tio o läste bok ;) Är inne på sista boken i serien nu, Luftslottet som sprängdes heter den. Mkt bra än så länge :) manblir som helt fängslad av den, går inteatt släppaögonen ur den!! <-- Ellens verk ;) Fast de är dock sant.
 Så idag då när jag skulle värma ngr baguetter i ugnen så glömde jag bort tid o rum pga boken.. Så de va som att äta skorpor haha. Ellen tyckte att de va mkt viktig att ta upp i dagens blogginlägg :P
 Sen så tog man sig en behövlig dusch, åkte ner på byn där jag hade tänkt räkna matte men så vart inte fallet :P Surrademed Loulou o Ellen istället :)
 Drog sen ner på Hammarn på ett värdelöst möte på arbetsförmedlingen. Slipper dock möten ett tag till framöver, tack o lov! :) Bra gjort där Bettan. Tog ut pengar o handlade hundmat o drog sen hem. Hade tappat alltintresse för o handla pga de dumma mötet..
 Men väl tillbaka på Bibblan vart man på bra humör igen. Sen vart de till o åka hem för mig o Ellen o byta om o dra ut på en ridtur med Tina o hästarna :) Mkt uppskattat från våran sida :) Ellen kommer ha ont i rumpan imorgon Moahahha. 
 Har sen ätit middag, kycklingwok, med sötsursås ;) inte att förglömma, juuuust jaa crääääääm frääääässssssh som Ellen sa ;) De kan vi ju inte glömma ;)
 Morbror kom förbi o fikade o livade upp stämingen lite, mobbade katten o hade sig. ;)
Sen har jag o Ellen testat o va duktiga... Jag har räknat ngr tal matte o Ellen, jaa hon kollade i sina konstiga böcker hon ;) Turism tror jag de handlar om ;)

 Nej över till o äta choklad o må gott och fantisera om Hallongrogg, vart ju så att vi drack upp all sockerdricka innan vi hann till o börja grogga, så vi får ta om de en annan dag ;) Tjohejj!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0