Kalas/helgen.

 Jaa då va de dags att blogga lite då, vart inge bloggande från min sida förut här i helgen, va kanske lite lat o tyckte att ni kunde vänta.

 Åkte iaf in till stan i fredags stack iväg med Becca på lite ärenden till att börja med, kollade in marknaden lite lätt och sen vart de SubWay! :) *Smaskens* Väntade även in Frida som kom med bussen. Sen så vart de hem, stökande, surrande o skrattande som vanligt. Gjorde oss lite i ordning inför kvällen och gjorde middag, spaghetti o skinksås :) Dock överkokt o lite rinnig sås haha. Meeen va faaan de är jobbigt att göra stor kok ju ;) Pojkarna kom hem o käkade även dom. Sen vart de lite groggande o mys med flickorna, fixning av  hår, jag vågade mig på att testa o försöka göra Fridas hår krusigt. Tången ser ju otäck ut :P hehe.
 Efter de kom Clarre o Hummer o hämtade upp mig, vart ut på Frösön dit de kom ännu mer folk på lite förfest, vart krogen sen, Huset, nicenice. :) Inte så där tokigt mkt  folk som jag hade trott men de är ju bara skönt, är dock lite grinig på dom att dom inte kan göra riktig hallongrogg dock. Måste nog lära dom nästa gång jag är dit ;)
 Vart hem sen, fiiiika :) mums med mackor o boboyyyyyy :) Sen sängen o surr :)

Bjuder på ngr bilder från kvällen :)



 Lördagen började med lite dagen efter bilder haha. Mådde som en kung, käkade frukost o stökade på.

Sen drog vi ner på marknaden där jag o Frida köpte oss en scarf? heter de så? jaja, palestinasjal aktig iaf. Vart även JÄTTE stora chokladbollar vi köpte in, en sväng in på SubWay o köpte mackor ;) Drog hem o fikade o spelade MarioKart :)

 Vart en massa spelande o surrande under resten av dagen innan de va dags att göra sig i ordning och allt kunde börja. Så Simon tackade oss alla för att vi kom, vi fick lite roligt häften, borde egentligen ha haft de här med mig så ni fick höra vad Simon tycker om mig haha. Där i häftet fanns även ett test för o se hur väl man känner Simon, sju av tio rätt bra haha. :) Är mkt nöjd med de resultatet :P

 Sen vart de att vi drog iväg på resturangen, Paviljong? Heter den så tro? God mat iaf :) Dock vart Mangen allergisk mot ngt... Men Frida har ju alltid bra piller så hon räddade honom från att behöva åka in på akuten :) Doktor Frida har allt :)

Käkade friterad kyckling med sötsås *smaskens* :)

 Sen så vart de till o fixa bra musik o charader, geni (vilket vi la ner eftersom vi va för onyktra för att tänka klart) sen sanning o konsekvens. Spelade även Brawl på nattkröken :)


 Bjuder på ngr kort från kvällens bravader här nedan, finns många fler på bdb:n inom kort ;)




 Söndagen började med att inse att man va bakis... :S de händer typ aldrig, alltså ingen skallebank utan bara illamående.. Men frukost fick man i sig o sen en dusch så började man bli lite fräschare ;)
 Vart en massa surrande o stökande i lägenheten, drog sen på SubWay (otippat va?) luuunch där :D Sen va man ju som en ny människa igen. 
 Sen tillbaka o surra vidare med folket, tvspel osv.
Jag o grabbsen stack till bussen som gick fyra, åkte med den fullsmockade bussen till Stugun o där vart vi hämtade av Blom :) Så man kom hem tidigt ändå, trodde ju att man skulle komma hem mitt i natten, hade ju planerat att åka tio över tio bussen egentligen så.
 Har sen packat upp, ätit, packat ner. Ska upp till Morjärv imorgon. Så inge bloggande för mig på ett tag alltså.

Syns kanske om tre dar :) Eller hörs kankse man ska säga :P

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0