Ikväll.

 Så lite uppdatering vore kanske på sin plats eller? Har ju sett att ni är rätt många som läser och får ju lite dåligt samvete för att jag inte bloggar när ni läser..

 Men iaf, i söndag efter att jag hade slutat blogga vart de en ridtur :) Med flertalet folk och hästar, alltid skojj med sällskap :)
 Sen vart de att åka till farmor o farfar och äta middag. Trevligt och gott :)
Annars hände väl det väl inte allt för mkt. Beck på kvällen, han grannen heter faan Valdemar! :) Den ni ;) 

 Måndag: Började med ridning på plan, tränade skänkelvikningar och kollade in höger och vänster galopp, nu fattar jag hur det ska kännas haha. 
 Sen vart de även körning med söt Indra :) Fick åka med idag och hon skötte sig perfekt, som vanligt :) 
Hem o duschade, packade det sista o drog ner på fabriken, åkte 45:an ner till Orrskär, lossade där, åkte till Segersta o åt dosa, surrade med Ulf och bytte bil till 50:an. Sen hemmåt, svängde in i Sundsvall o köpte Latte :) *Smaskens*
 Va väl hemma innan ett, låg o läste ett tag o sen snarkade man ;)

 Tisdag: Har idag tagit de rätt lugnt från morgonen, tog en dusch och åkte ner på byn till bibblan och umgicks med Ellen. Vi drog sen på Ica o handlade lite, träffade på Kelloggs som även följde med oss tillbaka till bibblan och surrade :) Vart inte allt för mkt matte gjort så vi drog hem till mig och tog en promenad runt byn istället. :)
 Sen vart de middag och så åkte jag o mor till moster, där akupunktur o massage stog på schemat. :) Niiice. 
Har sen kollat in Two and a half men, dock bara det sista, NCIS och House. Sitter nu här och funderar på vad jag ska skriva om. Kommer inte på ngt speciellt för tillfället så jag skiter i det nu.
 Meeen de kommer väl ngn rapport imorgon kanske? Den som lever får se.

Over and out!
 


Kommentarer
Postat av: Renata

Det verkar gå toppen för dig också med matten? ;) hihi usch usch. Det vänder väl förhoppningsvis!



Nää man vill mysa ner framför tv:n med en massa filtar å gotta å bara vänta på att denna jävla snö ska försvinna!! Eller va? ;)



jag har flyttat föresten, bloggen alltså :P fråga inte varför heh!

2009-03-05 @ 13:25:35
URL: http://raagatasaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0