sö må

 Jaa då hade man en stund över igen då. Vad har hänt i minlilla värld sen sist?

Jo, i söndags började dagen med en lång ridtur med syster, Madde o Hilja. Va bortanför Ede o vände. Tok fint väder o glada ryttare o hästar :)
 Sen när vi kom tillbaka till stallet skulle Tina ut med Indra o stöka så jag hoppade av o syster fixade klart Tösa så hjälpte jag Tina med Indra, fick även en åktur runt i padocken :) Även lite mockning osv vart de. Sen hem o fika upp sig, man blir ju hungrig av att va ute hela dan ;)
 Annars hände det väl inte allt för mkt under eftermiddan, kvällen. Räknade lite matte, kollade över syrrans historie arbete osv. Läste o tittade på tv.

 Igår, måndag började dagen med lite ridning på plan, barbacka, tränade balans o skänkelvikningar. Otäckt när hon halkade med bakbenen haha. Men annars gick de finfint, kändes i mina stackars ben att man hade varit ute o ridit dom senaste fyra dagarna. ;) Tog o mockade när jag ändå hade tid över o Viggo verkade tycka att de va trevligt med sällskap.
 Sen hem, duscha, fika, packa o byta om. Drog sen på stolpen o bytte av Kent, körde till Sundsvall, slängde av en stolpe på Selga eller vad de heter o sen vidare. Kom hem efter tolv inatt så de vart en rätt tidig kväll. :)


 Idag har jag bara hunnit med en promenad o dusch. Och bloggat ;)


Nej de va allt för den här gången.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0