Solsken.

 Japp de är vad de är idag, helt underbart väder synd att man inte kan va hemma hela dan bara. Menmen. Har iaf hunnit med en morgonpromenad i solgasset :)

 Igår va vi till Orrskärr o lossade, åkte sen ut på skogen o lastade octo där. Sen bar de av hemöver, kom hem halv tre eller nått sånt. Trött som bara den, låg  sängen bara ngn minut i tre o somnade kort därefter. Skönt att faktiskt somna så snabbt, jag som alltid har problem med sömnen annars men inte nu :) Inte inatt iaf ;)

 Idag vet jag inte vad de blir. Får se när vi kommer på fabriken. Börjar för den delen bli förkyld tror jag... Är tjock i halsen... Vill inte! Har inte tid, har ju annat för mig.. Jaja, ska nog ta miglite honung o ingefära... Blääääääääääää! Har ju ingen whiskey som Ellen sa att jag skulle ta ;) hehe.

 Nej de va nog allt för idag de.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Jag har! Hälsa på nån gång ;P

2009-03-18 @ 18:56:08
Postat av: Simon

Simon Orädd delar säkert med sig av sin whiskey:P

2009-03-19 @ 18:52:16
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: Sara

Bara att inse, Norbergs är alltid sjuka på ett eller annat vis ;)

2009-03-19 @ 22:31:34
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0