Tjoho.

 Här va man igen, tänkte komma med en liten snabb uppdatering eller nått sånt. Inte för att de har hänt så mkt men ändock :P

 Sen igår när jag skrev kom Ellen förbi, vi käkade tjockpannkaka till middag :) åkte sen ner på Kask o tränade lite. Va inte sådär super pepp så de vart inte mkt gjort men ska göra ett nytt försök idag.
 Tittade på Greys Anatomy när jag kom hem, älskar den serien men den gör mig deppig dessutom, varenda gång mer eller mindre. Kryper ner i sängen o tycker att livet är lite jobbigt.. Borde kanske dissa serien men de kan jag ju inte heller, har ju följt den sen den startade.. Får fundera på de där ett tag.
 Sen vart de en låååång skön dusch, så skönt att stå i sin egen dusch faktiskt.
Låg i sängen o läste ut min älskade bok "Män som hatar kvinnor" Deprimerande att den slutar som den gör.. Nog för att de finns två böcker till i serien men ändock.. Tänk om dom inte är lika bra då?

 Har idag bara ätit frukost, nog för att Chappe fick äta upp de mesta haha. Va inte så sugen som jag trodde.. Tittat lite på tv o suttit här.
 Har blivit inbjuden på kaffe nu så nu försvinner jag :) Tjaoo.
Skriver ngn rad ikväll, har ju sett att jag har fått mindre läsare dom senaste dagarna, kan ju va för att jag inte uppdaterar lika ofta som förut men de ska de bli ändring på ;) För eran skull. Är dessutom mkt positiv idag så de kommer att gå finifnt de här ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0