Ännu ett inlägg.

 Jaa för jag har lite o göra och duschen är upptagen. Så här sitter man igen då.
Har varit till Hammarn sen sist, hade inga recept kvar som jag ville ta ut.. Så imorgon är de jag som ringer till min kära doktor o beställer nya recept o sen blir de att ta sig till Hammarn o beställa hem tabletterna. Jäävla jobbigt att dom inte har en massa såna liggandes. Faaen. Menmen. Thats life.
 Åt även tok goda hemmagjorda hamburgare till middag :) Sen tog jag en tur på Tösa, en liten skogstur som jag tror hon uppskattade lika mkt som jag gjorde. :)
 Tog sen en kort promenad för att räta ut mina stackars muskler. Har inte alls världens träningsvärk sen igår.. haha ;)
Har sen suttit framför tvn, läst lite bok osv.

 Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mia

Ja jag hoppas att det blir bra iaf, kan ju inte ha kvar henne längre nu när jag inte får tävla henne. Det känns meningslöst då hon är tävlingsponny och jag är tävlingsryttare, så det blir nog bäst så här :D

Kan du inte ta hästen på foder?? :o

2009-05-15 @ 01:43:16
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0