Brum, bröööl, eller va?

 Kunde inte komma på ngn vettig rubrik för dagens inlägg :P

Så sen sist jag skrev har de hunnit vare fredag, lördag och idag är de ju söndag.

 I fredags så började jag på ett nytt kapitel i matten, geometri, näst sista kapitlet :) Jag räknade och räknade och räknade. Jag fattade ju till o med vad jag höll på med ;) *Stolt* Vad mer gjorde jag, jo va på Hammarn o handlade, beställde hem allergitabletter o köpte astmatabletter. Billigt eller inte.. :( Jääävla dyrtabletter, menmen. vad gör man inte för att leva? 
Sen så tog man de rätt lugnt här hemma, käkade middag, tog en promenad efter bilvägen, kom till bäcken o tyckte de va tok fint så jag skulle bara gå ner dit o ta lite kort, meeen de vart inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Jag trampade ner i dyn med ena foten haha. Kan lova att skon och min stackars fot va helsvart, så de va till o promera hem o tvätta skon haha. Sen så  tittade man på sista Så ska det låta o lite annat på tvn. Kröp i säng o läste, vaknade med boken över skallen av ett sms "hålla käften, säger man så till en kärring?! Jääävla drummel!" Haha, vart dessutom glatt överraskad. Men om de berättar jag inte ;)

Igår, lördag så tog jag mig i kragen, bytte bussningarna i framvagn på bilen, dammsög bilen o dammtorkade sen vart de även utsidan, allt vill inte lossna... :( Dryyyygt. Men de värsta är borta iaf får se när jag får nå ryck o putsar om fönstrena på insidan och målar allt de som ska va svart på bilen.. De e såå tråkigt, men hon blir ju så tokigt snygg när man gör de..
 Drog över till grannarna, Tina ville ha hjälp med att löshoppa Indra för första gången, hon verkade då tycka att de va skit kul tjejen :) Kom där i full kareta rätt emot en o tog på tvärnit framför en så hon gled på hovarna :) Vilken adrenalinkick man kan få av de alltså, sen fick även Tösa ta sig en sväng, hon va också taggad damen där :) *Älskade hästar*
Sen hämtade jag syster o Fia som hade varit på teaterträning i Övsjö.
 Sen vart de till o duscha o göra sig fiin haha. Åt middag o drog ner till Bräcke i Dodgen åt Börje tillsammans med honom, Fia, Sara och syster. Va där o cruisade runt :) De va skojj, de gör jag gärna om. :) Alla som va där va lite kör kåta o visade gärna upp att dom hade trimmat i vinter haha. Mycke sköna muller fanns de vill jag lova. :)
 Så jag tackar folket för en otroligt trevlig dag och kväll :)


Lite bilder på Indra, kameran på mobilen är inte nog snabb för att ta när hon hoppar.. Måste hitta en bra kamera snart :)

 Idag söndag vaknade man med ett ryck imorse, trodde de va jobbet som ringde o kallade in mig men icke sa nicke, Broman ringde o sa att han va på g mot Norge den lille filuren. Så jag höll honom sällskap i en timme, då hann man ju även bli sugen på frukost. Så sen har de inte blivit så mkt gjort än, suttit här o jävlats med datorn o kollar då o då på våran värdelösa skräckfilm som syster o Sara tittar på.
 Ska väl ta mig ut i solen o må gott sen hade jag tänkt. :) Borde ta mig i kragen o göra ngt åt mitt rum dessutom, ser ju ut som hej kom o hjälp mig o är tok dammigt..

 Nej de va allt från mig för idag. Eller jaa vem vet de kanske tillkommer ett inlägg senare idag ;)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du skulle nästan ha nämnt att jag drack en liter Dr. Pepper också igår. Hehe

2009-05-17 @ 18:51:14
URL: http://ladyloriel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja faen! Hade du inte varit upptagen i helgen så hade jag ju lätt släpat med dig till stan på cruisingen där med :D menmen, nästnästa helg äre ju i sollefteå .. sugen? :)

2009-05-21 @ 17:13:49
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Simon

du har gjort om här!

2009-05-24 @ 22:22:50
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0