Då var de dags igen

för ännu ett blogg inlägg ;)
 Sen sist har jag pluggat lite mer matte, fattade ingenting så fort Gunnar sprang iväg ;) Otippat va? ;P
Sen så drog man hem, hämtade träningskläder o Sara sen tillbaka på Kask och träna. Gjorde ett ryggpass. Brabra.
 Åter hem igen, åt middag, packade, duschade o surrade med kusin.
Efter de drog färden vidare till Vallsjön där det blev mannagrynsgröt och varm choklad :) *smaskens* Där hittade jag en mysig hund man kunde krama och leka med, som Renata dansade tango med xD <--- Ellen va in o skrev en rad ;)
 Sen så vart de Jönssonligan ;) Den svarta Diamanten denna gång. :) Sen sängen o sova. 

 Idag klev man upp sex, tjöööööött, åkte iväg o jobbade :) Jobba från sju till ett och nu sitter man på bibblan o känner sig rätt nöjd med dagen ;) Gick bra på jobbet iaf. Tror jag haha. 

 Nej de va allt från mig idag.
Tack o hejj.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt när man kan vara nöjd med dagen (:

2009-05-09 @ 17:35:16
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag inte visste bättre skulle jag säga att du är Gunnar beroende när du räknar, hehe.

2009-05-11 @ 17:08:36
URL: http://ladyloriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0