"Hur gör man en hund rumsren?"

 Jaa de va en liten lätt klurig fråga från herr Clarin ;) Han ringde igår och funderar på att skaffa hund och kom då med denna fråga. Ngn kanske bör läsa på hur det är att bli hundägare innan han skaffar en hund eller? ;)

 Igår satt man på bibblan, försökte plugga matte, gjorde matte prov som gick åt skogen... Två poäng ifrån g... Suck men omprov i slutet av den här veckan. Yeeey, längtar or not.
 Sen så drog man hem, slängde i sig en macka o gick över till grannarna, va barnvakt åt Isac medans Tina va ute med vetrinären som va o besikta älskling, som tyvärr gick igenom ;) För tänk om hon inte gick igenom, då kanske hon skulle stanna kvar hos oss ;)
 Men iaf, vi tittade på hans älskade Pingu film, den är bara en timme o fem minuter lång ;) haha. Och jag minns faktiskt en hel del av avsnitten sen jag va liten *stolt* Sen kikade vi även på Thats 70´s show. Vilket han verkade uppskatta, han satt som fastfrusen vid tvn :) Sen kom även hans mormor o mostrar så då vart de lite fart på grabben :)
 Sen när de va dags för Saras ridlextion drog jag hem o käkade middag, diskade, satte mig med min bok, otippat va? ;) Tog in vovven, hoppade över promenaden jag hade planerat pga regnet... Regn är bra, all pollen ramlar ju ner i backen då och jag kan leva.. Men jag vill ju va ute o stöka också samtidigt.. Jobbigt de där.. 
 När klockan började närma sig åtta kom mamma o syrran hem från nå möte, sen vart de Uggly Betty, faan va jag har missat mkt ur min älskade serie... Sen House :) o sen in i duschen o i säng. 
 Och inga mardrömmar!!! :) =) Första natten på evigheter som jag faktiskt fick sova, vet varför dessutom, önskade att jag kunde göra så varje kväll..

 Idag har jag inte hunnit med så mkt än ;) Klivit upp, ätit frulle, va ner på Kälarne o vände, glömde ta med mig de där satans paketet jag hade lovat att jag skulle posta, de stod inte på bordet som de gjorde igår kväll när jag gick o la mig därför glömde jag de imorse, så hem o hämta de. Satt sen utanför bibblan o läste o lyssnade på musik tills ngn öppnade dörren åt mig ;) Så nu sitter jag o Ellen här o drygar oss, vi känner inte alls för att plugga egentligen.. Men vi borde väl. Medans vi har de lugnt o skönt och inga barn är här o stör ;) hehe.
 Ska även ner på Hörnan o posta allt jag har att posta ;) Köpa en cola vore inte heller så dumt. :)

Nej de va nog allt för tillfället. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Tina

Du ska ha mycket tack för att du va barnvakt! =)

2009-05-14 @ 08:50:56
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0