Matteprov o annat skojj.

 Jao de är väl vad man har hunnit med idag de ;) Får hoppas på ett g o sen är de bara att bevisa att man fattar sannolikheter ;) Sen är fröken Norberg klar med matte B, vad blire härnäst tro?

 Igår vart de då träning, ett armpass. Gick ganska bra. Va tvungen o lätta på bänken, har inte tränat på ett tag så då har man blivit svag igen. Suck. Har dessutom ingen motivation till o jobba upp de igen.. Menmen.
 Sen så drog jag o Ellen på Ica o handlade lite o sen for vi hem o lagade till middag, skinksallad :D Göttgött. Sen vart de en massa surr o korsordslösande o sen tv tittande.

 Idag tog vi oss en sovmorgon, vi hade tänkt kliva upp halv nio meeen vi somnade om då o sov en timme till haha. Duktigt gjort eller inte ;) Men va faan man måste få sova nån gång ;)

 Fick även mitt schema inför sommarens jobb igår, nicenice :D Jobbar dock mest hela helgen då de är Fäviken tror jag, om de nu är den helgen de är Fäviken, hoppas inte. För dit vill ju jag! :)

 Funderar på att åka hem o få ngt gjort där med, orkar itne träna idag, skiter i de. Känner mig inte alls laddad.. Är de för regnet eller? Jaja, skit samma. Borde ringa till Sverker också.. Suck äh gör de imorgon, måste leta fram lite lappar också som jag ska lämna in till Majvor också, får göra de när jag kommer hem. Må ju få några pengar nästa månad också :P Fick ju in en slant idag för tre intro dagar :) *Im happy* *Money makes me happy* Jaa faktiskt, får de betyder att jag kan leva lite rövare o köpa lite mer grejer än förut ;)

 Nej de va väl allt för denna gång.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, köpa lite mer grejor var det ja ;) tur att vi var i stan i fredags då

2009-05-31 @ 14:49:03
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0