Sen sist då.

 Har de hänt en massa saker. Har inte riktigt hunnit blogga och när jag hade tid o blogga så la internet ner.. Suck en hel mening vart sparad då. Så här sitter man då, ska försöka komma ihåg vad som har hänt sen sist jag skrev. Oj, typ en vecka har gått. De komemr jag inte att minnas.

 Men förra veckan så pluggade jag matte, stökade med hundar o hästar, syster åkte iväg på klassresa i lördags morse.. Halv jävla fem klev man upp.. Sen la man sig o sov ngn timme till.. Va chaufför på kvällen åt folket som skulle till Nornan sen drog jag o kusin in till stan på crusingen :) Träffade på en massa bekanta o surrade o körde bil o tittade på bilar o jaa drägglade lite också kanske ;) Älskade snygging bilar. Vill ha, ska skaffa när jag blir rik ;) höhö.
 Kom hem tjugo över tre på natten, kommer inte ihåg så mkt av vägen hem från Ragunda.. Minns att vi passerade Lövudden, ska man köra bil när man är så trött? Skulle itne tro de iaf. Men hem kom vi iaf.
 Så i söndags sov man ganska länge, sen fixade jag o mor o far uppe vid dammen, vart många lass med jord vill jag lova.. Så träningsvärk? Oooojaaa. Men de vart ju fint ;) Sen så hjälpte jag Tina med att löshoppa söt Indra, hon tyckte de va tok skojj :) Duktig är hon dessutom tjejen. Hon bara flyyyger över hindrena :)
 Å igår åkte man in till stan med Mixxa o Anders, plockade upp Lillan i Torvalla innan vi drog ut på Frösön o fikade på Svenssons Café :) De va mys, sen stack vi på Man´s ruin o flickorna tatuerade sig, vart tokigt sugen på att göra klart min tatuering nu o fixa den :) Vill nu, måste bara få ihop lite pengar först kanske ;) De brukar som underlätta :P
 Sen gjorde vi stan, muppade oss inne på monkey, alltså vilka fula kläder, förlåt alla som handlar där men va faaen. Mkt skratt vart de iaf ;) O sen vart de kebab till middag, mkt gott ;)
 Och efter de drog vi Sandmon, spelade kubb o kollade på film :)

 Så idag då, va de lite jobbigt att ta sig upp ur sängen, den va alldeles för varm o skön :P Men sitter nu på bibblan, ska väl försöka mig på att plugga lite matte o kanske göra matte prov. Måste egentligen så jag hinner räkna klart sista kapitlet suck. Känner inte alls för att plugga menmen. Ska väl försöka mig på att träna sen tror jag också. Har iaf packat med mig kläderna ;) Sen blir de nog skinksallad till middag ;)

 Nej de va allt för den här gången och som ni ser så är designen omgjord ;) Sara hjälpte mig förra veckan, hon är duktig den tjejen :) Tackar så mkt för hjälpen med blogg o naglar :P

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nemas problemas för blogg och naglar :)

2009-05-26 @ 21:30:42
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Tina

Så tjusigt du fått det här! =)



/T

2009-05-27 @ 08:36:09
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, man kan faktiskt få böta för att man kör bil när man är trött ;)

2009-05-31 @ 14:47:25
URL: http://zebratouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0