Update again.

Jaa de tar som lite tid mellan mina uppdateringar, har för mkt att göra och ett internet som krånglar ;)

 Men i tisdags så fick man sova ut lite, tog en morgonpromme, en dusch, åt frulle framför tvn innan man stökade på här hemma. Gjorde sen middag när syster yster kom hem. Sen packade man ihop sig och drog ner på Tallis, dags för intro dag två eller kväll kanske man ska säga ;) Jobbade fyra till halv tio. Nice :) Roligt folk att jobba med o trevliga boende där. Tycker om avd. 2 :)
 När jag satte mig i bilen när jag hade gjort mitt insåg jag hur trött jag va o hur hungrig jag va.. Så hem o göra iordning en tallrik med fil o müsli :) Gott, såg de sista av doctor house innan man duschade o kröp i säng.

 Onsdagen vaknade man innan sex, låg o drog mig en stund innan jag klev upp, dags för intro dag nr tre :) Va lite trött på morgonen eller jaa hela dan, lite snurrig i skallen men namnen börjar fastna o hur dom ska ha mat o kaffe ;) *duktigt duktigt*
 Drog hem efter fem, käkade middag, stoppade ner handen i fickan för att ta upp läppsylen, vad hittar jag där? Joo om inte nyckel knippan till avdelningen! Va bara att dra ner till Tallis igen o lämna igen haha. Som tur är är de ju inte bara jag som har gjort de misstaget ;) hehe.
 Hmm. Joo sen hem, bytte om, drog över till grannarna där jag följde med Tina ut med hästarna, jag tog Tösa och red henne och Tina körde Indra för första gången efter bilvägen, duktiga tjejen :) Allt gick smärtfritt, höll på att ramla på näsan dock när Tösa trampa igenom vägen.. Dålig väg men nu borde den ha torkat upp :) Vart sen stök i stallet, mockning osv.
 Sen hem, duscha, surra med kusin och sen i säng, va tokigt trött..

 Torsdagen vart rätt lugn, inge jobb, kanske tur de? ;) Jo Morsan ringde på morgonen o sa att Gunnar undrade vart jag va, han ville att jag skulle plugga matte ;) Så då drog man ner till Kälarne. Sen vart de en massa stök här hemma, kratta osv. Drog över till grannarna på kvällningen där de vart öl och whiskey och en massa bra musik inte att förglömma :) Kom hem vid tre tiden på natten så i säng direkt mer eller mindre ;)

 Fredagen vart också en lugn dag, kratta vidare, dö i solen ;) Sen kom Fia på besök, vi satte oss inne i vardagsrummet o gömde oss från värmen och solen ;) De kan bli liiite för mkt av de goda ibland.
 Sen så drog vi över till grannarna, dags för foton av sötvovvoarna :) Dom va riktigt duktiga tycker jag bilderna finns att se på Tinas blogg  klicka där och ni ser dom små liven :)
 Sen så vart de att dra hem, dags för middag, vi satt ute och åt :) Hur ofta har man gjort de klockan sex på eftermiddan första maj? Inte allt för ofta, trevligt va de.
 Efter de vart de teve o stök. Fia drog hem på tantcykeln och kusin med sambo kom förbi, vart kortspel för hela slanten :)
Sen så när alla åkt hem borstade man tänderna o kröp i säng.

 Idag lördag har inte allt för mkt hänt, frukost till melodikrysset, stökat med vovven och nu sitter man här. Ikväll blire trettioårskalas :) SKöööööjj :) Ingen Nälden gala för min del.


 Kul att se att de är folk som man minst anade sitter o läser min lilla blogg :) Kul att ni kommenterar så man vet att ni är in och kikar ;) :)

 Nej de va nog allt de, ska nog dra ut i solen en stund nu.

Hejsvejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0