Åter tillbaka till staden.

Fredagen bjöd inte alls på de jag hade planerat :P haha. De vart lite annat. För de första, natten mellan torsdag och fredag va jag ute och gav en kompis hjälp start uppe i Torvalla! ut och sopa av stackars bilen och sen iväg brrrrr. Men sen startade DKW JÄVELN! skit bil! Drog sen på raggarn men där fanns inte grejerna han skulle ha så då drog man hem och sov.
Sen åtta på morgonen va de bara att kliva upp.. Drog iväg till Brunflo efter en kvart med samma kompis, kollade in garaget och hämtade lite grejer, Mekonomen nästa stopp. Sen hem för frulle :) Gott va de ;) Vart att diska sen och spela lite spel innan han drog. Då kände jag inte för att åka ner på stan eller att åka och tvätta längre haha. Så jag vart fast framför datorn. Otippat? Näääe.
Vid tolv tiden kom åter kompisen tillbaka, va hungrig. Som vanligt. Så de va bara att ställa sig vid spisen och börja göra mat. Vi spelade sen vidare och surrade och hade allmänt trevligt innan de va dags att börja bege sig hemmåt.
Väl hemma vart de middag innan man åkte på kalas :) Där hade hon bakad vääärldens godaste tårta :D och mättsam va den också ;) Socker och chokladsug hade man ju inte sen under hela helgen iaf ;)

I lördags va de bara att kliva upp och åka till Offerdal för dopet av kusin Svante :) Lättsam präst och trevligt folk :)
Vart även käk efteråt, mkt trevligt :)



Och på kvällen drog jag och Fia ner på byn, käkade pizza på hotellet innan vi åkte till Sofia som äntligen är hemma :) Är de ett år sen du va hem sist? ;) Vart kvar där halva natten och surrade i timmar :) Behövligt! De måste vi göra om snart :)

I söndags så hälsade jag på Lillan :) lilla sjuklingen, shyssta jag smittade henne med min förkylning förut...
Sen så drog man hem, slängde på sig lite mer kläder och åkte över till grannarna, dags för fotosession ala häst :) Dock är de ngt som blir fel när jag tar kort på henne.. Nästan alltid ett av benen blir suddigt, why? Ngn som har en förklaring?



Efter de vart de middag med farfar, packa och åka till stan. Men farfar den jäkeln försökte köra ikapp med mig! Vi åkte jämnsides nästan hela Nyviksraka haha. Men resten av resan va ganska lugn, åkte och handlade osv.

Idag har jag och Petra jobbat ilag, jag fick dock lite sovmorgon ;) Började vid elva tiden hehe. Skönt :) Hann ju ner på stan innan så de va härligt :) Va även en hurtbulle och gick ner till stan, duktigt duktigt!
Vi va på världens äckligaste ställe....... blääääääääääääääää! Menmen de blir lite renare iaf. Dock lämnade vi larverna till imorgon.. Måste ha ngt att ta bort dom med haha.

Nej nu blir de nog till att sola! Skööönt! :)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0