Gissa vad de blir för smak i munnen av Redbull och Grovsnus ;)

Joo lakrits smakar de! Märkte de imorse när jag drog in till stan, faan de va inte allt för gott faktiskt. Menmen. Lite piggare vart jag eller? Man kan ju alltid försöka lura sig själv om inte annat :P

Igår vart en ta hand om dig själv dag, va till moster, fick massage och akupunktur. Drog ner på byn käkade lunch med Mixxa, goood macka ;) Sen till tandis, som alltid gnäller. haha. Meen tänderna är nu också försäkrade. Brabra. Sen till frissan, klippte av mig håret, skööönt :) Sen så va jag till Håsjö en snabbis och sen hem, käka middag. Spelade kort med mamsen som vann! Suck ;) Jag som va sååå nära haha.
Efter de drog jag över till grannarna, hängde med till Hällesjö och fick träffa Indra, sötnosen :) Saknar den lilla glada dammen. Lilla och lilla, hon börjar bli ganska stor nu :)
Sen hem, duscha, sov.

Idag klev man upp fyra igen, drog in till stan. Avverkade två ställen med Lillemor, drog sen tillbaka till kontoret, stökade där. Sen lunch och möte. Lärde mig sen köra en sån där maskin vad dom nu heter.
Drog sen ut till en lägenhetslänga med Madde och körde den där maskinen, sugen och lite annat. Duktigt duktigt *klapp på huvudet*.
Har sen åkt hem med Madde, feels good to be home :) Alltid skönt att få sova i sin egen säng :P

Men nu är de dags att köra igång lite middag.

På återseende! Eller ska man säga återläsning?

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

Haha, vore väl förargligt om jag skulle bli uppäten ;p

Underbart :D

2009-11-18 @ 19:39:02
URL: http://saralundins.blogg.se/
Postat av: Marre

länge sen du uppdaterade nu igen!!

2009-11-24 @ 11:42:08
Postat av: Linda

Kanske en uppdatering och en liten bild på pållen skulle vara på sin plats? ;)

2009-12-02 @ 10:10:06
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0