Glass och tv, de är grejer de ;)

Jaa man har ju som nyss suttit och satt i sig glass, man är ju ganska knäpp som sitter och klämmer i sig glass medans det är Biggest Loser på tvn haha men de skiter jag i ;)

Men iaf idag har jag jobbat på egen hand :) Lyckades larma av på första stället jag va på :) Brabra, fick lite panik när jag städade för jag visste inte om de va gratis parkering till åtta eller nio så jag toook städade. Stressa mig fram över golvena haha. Men de vart rent också! Så de så :P
På andra stället så höll jag på att missa infarten aschade förbi den när jag försökte bromsa haha. Bra där, sen så va de en man där inne så han låste aldrig eftersom jag va där när han gick och sen kunde inte jag låsa! Ringde Elinor och Madde visste tydligen att de fanns en sån där nyckel man låser med från sidan vid dörren, tack och lov! Jag hade liiiite panik där men de fixade sig i kylan :)
Tredje gick finfint, dock undrar jag hur de kan komma in en massa löv i ena ingången och inga i andra och de är typ tre meter mellan dom? Hur går de till? Noo clue.
Sen så tillbaka till Lugnvik, surra med girlsen, tvätta, äta lunch :)
Drog sen iväg på mitt fjärde ställe, tanken va att jag skulle va där en och en halv timme! Blääääääää! Man kan inte va där en och en halv timme helt själv, man står och väntar ut tiden bara mest.. Men som tur va va två av kontoren va låsta :P Så jag behövde bara stanna timmen ut ;) Yeeeey! Och vill ni höra nå intressant? Eller jaa intressant och intressant, en av killarna som va in och åt lunch hälsade trevlig helg, på en tisdag? Jag vart brydd men eftersom man jobbar med ett serviceyrke svarar man automatisk detsamma. haha. Han kom sen och förklarade att han sa de ifall han inte skulle va inne på fredag när jag ska dit igen ;) haha.
Efter de åkte jag tillbaka till Lugnvik, slängde i lite mer tvätt och packade ihop för att åka på äckelstället.... Bläääää. Tog bort dom äckliga larverna de första jag gjorde. Uff och fyyyy! Tvättade av det stackars verktyget med R3 ;) haha. Sen städade jag vidare, men alltså jag tok städade duscharna men fick dom inte nog rena så att ens jag skulle vilja duscha i dom... Dom va såå äckliga! Men vart klar i den ena baracken iaf. Brabra.
Åkte tillbaka efter många nysningar, surrade tvättade och surrade lite till ;)
Sen hem, göra middag, pasta och carbonara! :) muuuums! :)
Efter de har de väl inte hänt allt för mkt. Tittat lite tv, spelat dataspelet :P och varit på affärn och handlat bröd! Just jaa och ätit glass ;) Nejjj Ugly Betty kallar ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0