Mätt, trött, urblåst och ngr hundringar mindre.

Jaa de kan man väl sammanfatta min dag med va?

Har idag varit ledig från jobbet, tog och diskade upp allt här hemma innan jag drog ner på stan och shoppade loss med Beccs <3 :) Köpte nya skor, två linnen, trosor nått mer? Joo tooook försenad födelsedagspresent till Beccs, jag är sämst jag vet. Men hon valde själv ut vad hon ville ha! :)
Har sen suttit i telefon resten av eftermiddan haha. Fick ett samtal om en jobbintervju på måndag! Jag är en av sju utvalda!!!! :) Måste gå ;)
Va även iväg och köpte pizza, sådär bara runt hörnet ;) Faan hon känner igen mig, hon som tar emot beställningarna.. Dock trodde hon att jag handlade åt syster för hon brukar tydligen alltid beställa de jag beställde ;) haha. Så lite bra kändes de ändå :)

Har även beställt tiiiiid, februari! Fettisdan, en försenad julklapp eller för tidig födelsedags present får de bli till mig själv! *Nervöst*

Annars rullar väl livet på, allt får komma till mig nu. Jag orkar inte bry mig så hårt, försöker skratta och va glad så mkt som möjligt :D

Nej de va nog allt för idag, är för mätt för de här :P

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0