Modebloggar blablabla.

Dom surrar om de på tvn, för långt att sträcka sig efter dosan till tvn haha :P

Men iaf idag har de gått riktigt bra tycker jag, gjorde klart de jag skulle göra borta i Ångsta *klapp på huvudet*. Kom tillbaka till kontoret mkt tidigare än vad jag hade planerat, men de är skönt :) Käkade lunch och tvättade och stökade på innan jag hände med Mariwan och Petra :) Så idag vart de lite tidigare kväll än annars, eller jaa igår va jag ganska tidigt klar men orkade inte åka hem haha. Vet ni vad de fina i att köra sin egen bil på jobbet är? Joo man får 18spänn milen som ersättning, blir bra till lönen i december GooodGoood! Dock känns de ju lite jobbigt just nu att se att bensinen försvinner i bilen meeeen jag får väl göra som min kära granne sa ihelgen, låna över lite pengar från sparkontot och sen sätta tillbaka allt när jag får lön! :)

Nej undra om man ska ta en promme innan man duschar och tittar på bonde söker fru? De är ett måste på tvn iaf! ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0