Regn, grått och ganska trist.

Varför kan de inte va fint väder när jag är ledig för? Neeej då, regn och tråkigheter...
Vaknade första gången åtta imorse, tänkte som kliva upp då, joo just de gick ju allt annat än bra de. Vaknade runt nio imorse igen och insåg att jag hade nog tyckt om sängen för mkt :P Men de va nog behövligt med en timmes sömn till :)
Har sen matat vovven, duschat, ätit, svarat på mejl, kollat in bloggar, varför är de nästan ingen som bloggar nu för tiden? Trist.. Vill ju ha ngt att läsa :P
Ska snart åka till moster :) Massage och akupunktur blir de då :) Sen blir de tandis och frissan :) Allt på en och samma dag :) De blir bra de :)

Allt verkar bli toppen med Nopping, jag tror på de här, kan de bli bättre? Jaa, de kan de, han kan stå på min gård med papper på att jag äger grabben ;) Då är allt perfekt :) Får försöka få tag på så mkt jobb som möjligt nu framöver så man har råd att köpa grejer till honom, grejer till stallet.. De kommer inte bli billigt, cement har jag redan i överflöd, en grej klar! CHECK! Men sen då? Isolering, skivor, specialskivor så de håller bättre, virke har jag redan ;) Bara ta av brädstabben en till grej klar! CHECK!
Sen blir de väl att köpa stängsel och pinnar. Inte heller billigt. Men de blir bra i slutändan, Rom byggdes inte heller på en dag ;) Får önska mig pengar i julklapp, köpa en triss i veckan och hoppas på de bästa, 25tusen i 10 år? Mhm vore finfint de ;) Dock hade jag tänkt önska mig saker i julklapp i år faktiskt, ska skriva en önskelista och för att underlätta de hela ska jag skriva in på vilken affär saker och ting finns på haha.
Har ett exempel här nej två till och med! Kaffemuggar - Clas Ohlssons, första hyllan till höger när du kommer in, bus enkelt och hitta eller hur? Datorväska - Elgiganten, femton tums rosa med blommor på 299 eller 399 spänn. Se till och med hur mkt den kostar, hur duktig är inte jag? :P

Nej nu ska jag ta och göra mig klar, borsta gaddarna och ta ut vovven och åka till moster!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

Jadå, blond blir nog bra :) Fast jag känner mig som en morot just nu, haha.

Åh, det verkar som att det där med att skaffa häst närmar sig nu :D

2009-11-17 @ 13:57:32
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0