Trötten.

Jajjemen de är man, klev upp fyra imorse, åkte mot den stora staden vid halv fem och va framme innan halv sex precis som planerat. Jobbade med Lillemor idag :) Sköjj, alltid kul att jobba med olika personer för de är då man lär sig mest faktiskt, fick många bra tips och ideér idag :) Har sen hjälpt Elinor att hämta grejer från ett ställe dom gjorde en ny golvvård på förra veckan, de va inte lite grejer man behöver heller.. Grejer i mängder ;)
Har sen varit på Jula och köpt en armatur till pappsen och sen åkt hem. Middan va framdukad så de va bara att sätta sig till bords, klimpsoppa :D muuuums! Har sen inte gjort allt för mkt, känner mig bara trött och slö nu haha :P

Hade fullt upp i helgen, i fredags kom kusin med sambo förbi och de vart kortspel långt in på natten :) Dock vann man inte en enda gång menmen. Kul hade vi :D
I lördags va jag in till stan och kollade på en lägenhet, den är tingad nu! Gooood! Sen så vart de kalas uppe på byn, drog först över till grannarna och sen iväg, äckel ärtsoppa, smakade faktiskt en heeeel sked! Bläää! Sköljde fort som attan ner otäckhetet med ÖL! mkt bättre vart de ;) haha.
Sen så drog vi tillbaka till grannarna, ngn va lite tjöööttt. Kan jag fullt förstå med allt stojj som va där uppe. Vart en massa surr och dricka :) *myys*
I söndags va jag till farfar och hälsade på, hörde med fårbonn om de va ok att Nopping bor hos dom om jag nu tar med honom hem ;) Så allt börjar ordna sig :D
Sen så på kvällningen åkte vi och hälsade på farmor, jag passade även på att hälsa på min favvotanter på "min" avdelning. De va skoj :D Dock fick jag beskedet att en av tanterna gick bort i förrgårr.. Men hon va stark in i det sista tanten, 95 år gammal eller nått sånt. Tuff tant :) Har många fina minnen av henne.

Så de är väl vad som har hänt den senaste tiden.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0