Jöbbar, jöbbar o jöbbar.

Jaa de är ungefär vad jag gör om dagarna. Är ganska trött o slut på eftermiddagarna men idag va en snabb dag ;)

Men iaf igår efter jobbet så träffade jag Becca på ICA Maxi, vi handlade och drog sen hem till mig, gick iväg o in handlade pizza :p Hehe. Man får svulla ibland ;) Vart sen bonde söker fru och greys innan jag skjutsade hem henne. En riktigt bra eftermiddag vart de :D

Idag har jag jobbat med Petra, jag vet inte vad vi har gjort för fel idag, tog en halv timme på första ställen (va dock lite sen där så de va ju bara bra), sen på nästa va vi också mkt snabbare än vad jag o Nettan brukar va. Sen så tog vi lite trappor. Åkte tillbaka till "basen" tvättade lite, surrade med Elinor och vart sen tidig lunch innan vi gick över till vårat näst sista ställe. Där gick de också undan. Så vi surrade lite mer och drog sen på sista stället. Som tur va gick inte brandlarmet igång förrens vi nästan va helt klara! :) Yeeees, bara att gå ut och se glad ut och dra tillbaka till basen. Tvätta, lämna nycklar o åka hem :D så man va hemma bra mkt tidigare än vad jag brukar vara. Känns skönt :)

Imorgon blir då sista dagen med Nettan, för nästa vecka blir de jag o Petra som ska byggstäda som de heter. Blir nått nytt :) Vi kommer ha tok roligt ;) Vi ska även ta lite trappor.. En massa fönster som ska putsas haha. Jag som är kung på de, eller inte ;) Menmen. får väl lära mig då.

Men nu vet ni iaf att jag lever.

Kram, Hej!

Kommentarer
Postat av: Simon

du verkar äta pizza alla dagar du :P

2009-10-22 @ 21:10:36
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: Renata

Heheh jag glömmer x)



Jadu de händer väl inte så jättemycket. Plugg och träning brukar vara de som står på dagsschemat! Hehe. Sen försöker ja hitta på annat kul emellan de. ^^

Dudå, går de bra med jobbet i stan? Bor du med syster din?

2009-10-23 @ 16:10:02
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0