Okejj, okejj!

Haha lyssnar på mammas pojkar ;) sjukt jävla program egentligen, varför härmar vi usa i allt? egentligen? De är ju dom som inte har kommit ngn vart i utvecklingen.. titta bara på lastbilarna (otippat att jag tog de som exempel? ;)) Men iaf, i dom finns de ju noll komfort, noll ljuddämpning in i hytten, ur gammalt sett att lasta o lossa virke, spån osv. Inte för att de va nått jag egentligen hade tänkt skriva om men ändå.

I helgen tog jag de ganska lugnt, tog kort på hjortar som ni såg i förra inlägget. Umgicks med vänner o familj :)
Björn tittning va också en av grejerna jag gjorde. Dock ingen björn ;)

Den här veckan har jag haft skönt sällskap av Lillan :) De tackar man för, alltid mkt roligare att komma hem och träffa ngn :) Trist att sitta själv bara.
Jobbet går bra, tror jag ;) Dom är iaf nöjd med mig och jag jobbar tyvärr för fort så jag får mindre jobb nästa vecka.. haha. Men vi får väl se vad som händer.

Vad mer ska jag säga? Finns nog massor som jag skulle kunna berätta om men inget jag orkar skriva ner haha.

Men på återseende då! :)

Kommentarer
Postat av: Renata

Ja precis!



Jamen de låter ju grymt de. (: Näjj inge jobb för stunden. I Umeå kan de tänkas bli däremot, om de nu blir som jag vill dvs! ^^



Föresten på tal om att du skriver om USA:

I USA är det enligt lag förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska. (!!!) HAHA!



Dom e då bra knäpp en del där borta ;)

2009-11-03 @ 23:17:31
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0