Redan tisdag?

Vart tar dagarna vägen egentligen? Jag har då ingen aning, dom flyger iväg. Har ett internet som är skit kasst hemma man funkar bra här i stan.. Roligt? Nääe kan jag ju inte påstå.

Men iaf, de gick finfint att jobba i fredags iaf :) Åkte sen hem till Västanede, tog de lite lugnt, käkade middag och drog på "Flickan som lekte med elden" mkt bra må jag säga men inte lika bra som boken men så är de ju alltid ;)

I lördags jaa va faan gjorde jag då? Joo kusin kom förbi och bestämde att hon och jag skulle ut o fota lite :) Pics längre ned.
Drog sen efter middan ner till Lillan på kvällningen, hämtade upp henne o åkte o hämtade Ellen innan vi drog till Sandmon och förfestade lite lätt där innan pubben ;) Fick "nostalgi röda" naglar av Micka :) Dock börjar dom se lite taskiga ut nu.. Jävla medel man håller på med hela dagarna.. De förstör nagellacket.. Menmen. Hon får fixa dom sen åt mig igen ;) hehe.
Sen på pub, en man kort som spelade, otroligt mkt folk, har nog aldrig sett så mkt folk på pubben i Kälarne tidigare :) Skoj va de :D alltid kul att träffa på folk man inte träffar på så ofta annars :)

Vaknade upp ganska sent på söndag mitt på dan typ :P Jag o Lillan orkade inte kliva upp allt för tidigt, va alldeles för skönt att ligga i sängen o bara surra :)
Men sen drog man hem, packade o stökade på innan man drog in till stora stygga staden för ännu en veckas jobb :)

I måndags, igår alltså så jobbade jag. Sen vart de hem, käka middag som flickorna hade gjort iordning haha.
Sen åkte vi buss ner på stan, gick på "Äntligen midsommar" en svensk film. Jaa vad kan man säga? Typisk svensk eller? haha. Kan ju inte säga att jag kommer att titta på den tusen gånger om men en eller två gånger till i mitt liv, lätt. ;)

Idag tisdag, har jag jobbat. Ätit middag. Tagit en promenad. Städat av lite lätt. Tittat lite på tv och suttit framför datorn. Kommer nog inte hända allt för mkt mer spännande idag.

Let me be.. I don´t need you just now.. Never again..


Marie lekte lite med kameran.


Lite bilder på Tinas hästar måste ju också upp! :)
Första är på Kim (vilket hon inte heter men jag vill hellst kalla henne de ;) )
Andra är Mirre :)
Tredje är fölen :) Sötnosarna!



Borde jag va arg, ledsen eller glad. Jag bestämmer mig för arg, de är lättast att vara. Jobbigt att va ledsen och jag tänker defenitivt inte glädjas över detta.

Nej de va nog allt för den här gången. Nöjd nu Marie? ;)

Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: Marre

japp nu är jag nöjd! nu hoppas jag det inte dröjer lika länge till nästa gång :D

2009-10-21 @ 10:04:20
Postat av: Renata

Va snällt de kan ja behöva. (: Ska nöta de som tusan imorn för på Fredag smäller de!



Hehe jamen precis som de ska vara då! :D

2009-10-21 @ 19:21:36
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0