Torsdag! :)

Snart har en hel vecka på jobbet gått, har gått otroligt fort må jag ju säga. Men skoj är de :) Fine, har skit ont i fötterna o knäää helvetet varje eftermiddag men de är de faan värt. För de mesta är de trevligt folk på ställena vi städar på så de är skönt :)

Igår va syster o jag med farbror till kusin med familj i Nälden och hälsade på :) Jänta va rätt blyg som alltid från början när vi träffar henne men sen den sista halvtimmen släppte de haha. Grabben däremot han bara är fööör mysig :) Lätt att jag skulle kunna va barnvakt :)

Kom att tänka på en sak på jobbet idag, dom spelade "Det gör ont" Med Lena Ph på CO och alltså lyssnar man riktigt på texten så har hon gjort en förbannat bra låt. Allt är ju bara för sant.

Nu kommer syster hem, blir till o köpa pizza snart då ;) hehe.

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Renata

Kan tänka mig de. Alltid roligt att åka iväg nånstans ju ^^



Jodå de går rätt bra iaf, ska göra matteprov nästa vecka. Å sen äre bara ett kapitel kvar! Har endast en uppgift kvar i svenskan å, SKÖNT! (:



Ska du på pubaftonen på Lördag då?

2009-10-16 @ 12:03:34
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/
Postat av: Renata

Icke gjort nå matteprov ännu, blir toradag eller fredag!



Ja jag åkte ju på förkylning jag, så de blidde ingen pub för min del, vilket var jättesurt! Hade du roligt? (:

2009-10-20 @ 01:13:57
URL: http://renataienbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0