Ännu en dag

har gått. Hur går de till egentligen? Dagarna flyger ju bara iväg.

Idag tog jag o låg lääänge i sängen, en hel timme låg jag o myste i täcket efter att väckarn hade gått igång. Så otroligt skönt att känna att man bara kan ligga kvar ibland :)
Men sen vart de till o kliva upp. Stökade lite hemma, försökte hitta ngt på tvn men drog istället och hämtade Fia som skulle till Hammarn på arbetslöshetshuset ;) Släppte av syster på apoteket och drog på banken för idag har Elisabeth Norberg varit duktig och öppnat ett pensionssparande! Den ni, sätter av hundra kronor varje månad och kommer att va rik som gammal, eller inte ;) Men pengar kommer jag iaf att ha. Lätt värt en hundring i månaden istället för att behöva sätta av en massa pengar när man blir äldre.
Efter de besöket drog vi på fiket o myste, fikade o hade de trevligt :) Tack för fikat :)
Sen åkte vi hemmåt, åkte på bibblan, fick betalt för mina och Maries tio och ett halv kilo! Fatta vad svamp inte konstigt att de gör ont i kroppen idag efter den tyngden på ryggen ;) Fick även papper av Gunnar, han tycker att vi ska plugga. Han måste sakna mig ;)
Sen så åkte vi till Fia, jag stal lite musik ifrån dom och sen skrev vi cvn. *klapp på huvudet*.

Åkte sen hem, beställde pizza! *smaskens* ^^ Åkte sen och hämtade dom med syster, käkade sen kom dom andra två hem. Sen drog syster o pappa till jaktlaget och fixade hem lite kött, eller jaa syster åkte till stan sen med farbror.
Jag o mamsen spelade lite kort under tiden vi inväntade kött.
Fixade sen köttet, tittade på Criminal Minds och har sen legat i sängen med datorn i famnen, lyssnat på musik, läst bloggar och skickat iväg ngn jobbansökan även en ansökan på en häst ;) Fortfarande Smokie, fick ju som reda på att tanten va frun och nu hade hon skickat ett mejl till så nu svarade jag faktiskt på henne. Får se om hon håller med mig eller är tokig i PNH och barfota. De märks.

Jag som trodde de här mejlet skulle bli kort. Men icke sa nicke ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0