Duuunk.

Jaa så låter de när den lilla söta irriterande toook störiga nattfjärilen dunkar i min lampa! Där kom den igen! Jävla skit kusar! Men nu tror jag fick en rejäl smäll på den ha!

Idag har de väl itne hänt allt för mkt. Vart inge svampplockning på förmiddan utan roade mig med att stöka på lite hemma och satte mig sen med Age of Mythology. inte bra, man blir fast i timmar haha.
Drog sen ner på byn med Fia och Lillan, käkade lunch med dom på fiket. Åkte hem med dom. La lite patcians (hur de nu stavas). Sen vart de middag.
Åkte sen till Sandmon och tittade på film med Lillan, Micka och Helene :)
Har sen skjutsat hem Lillan, duschat och ligger nu i sängen.

Ska väl snart stänga ner den här och sova för imorgon kommer kusin förbi och vi ska ut och plocka svamp :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0