Mörsil, Ås, Ösd.

Jaa de har varit min o Fias dag idag de.

Åkte imorse till moster och hjälpte till att paketera dom sista svamparna innan avfärden. Sen drog jag o Fia till Mörsil med svamp, sen till Ås och hämtade nå papper, eller jaa kartor kanske man ska kalla dom. Och sen till stora staden där Fia köpte sig en tidning och jag ett usb minne. Sen vart de även lunch på SubWay, otippat när de gäller mig eller? :P hehe.

Sen drog vi åter till moster, lämnade tillbaka bilen och sen hem. Jag käkade middag o åkte vidare till farmor o farfar sen på kvällningen. Där vart de älgkollning med farbror innan de vart fika ;)

Har sen spanat in Idol lite, duschat o ligger nu i sängen med datorn i famnen.

De va väl allt va min dag har handlat om ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Simon

Idol:O var är de å se?

2009-09-18 @ 23:34:23
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0