Ojoj.

Har haft lite för fullt upp för att hinna med att blogga ser jag. Eller de visste jag redan, har varit tok trött om kvällarna när jag har krypit ner i sängen så jag har som inte orkat om jag ska va ärlig..

Men iaf, i lördags, vad gjorde jag då? Ingen aning om jag ska va ärlig. Haha snacka om tok bra minne eller inte. Jag har faktiskt inte den blekaste vad jag gjorde. Nått gjorde jag alltid. För de brukar jag göra. Haha jooo nu börjar de klicka.
Jag följde med Tina till Sörbygden o släppte ut hundar tidigt på morgonen ;) Sen åkte man hem, löste melodikrysset med mamsen. Spelade lite kort därimellan och under.
Sen kom Ellen, vi drog till V-Övsjö och hämtade upp farmor, drog sen ner på byn, handlade lite, åkte och mätte i deras nya lägenhet, som för övrigt är fin :) Sen droppade mamma av mig o Ellen hemma hos oss. Hon åkte vidare och vi gick in och fikade rostade korvmackor ;) Sen drog vi igång med att lägga pacians :P (hur de nu stavas).
Sen så kom mamsen hem. Jag o Ellen drog upp på skogen för att kolla om de växte nå trattisar här, tänker inte berätta om de gör de ;) haha. :P
Åter hemma vart de mat! Grillat! Smaskens! Sen så vart de film, första Narnia filmen drog vi igång. Sen mer tvtittande och sen i säng. Vi låg o surrade typ halva natten, ovanligt va? :P

I söndags, då hände detta: Jag, mamma och Ellen tog med oss ett lass med grejer till V-Övsjö, lämpade av de där lite snyggt, mamma gick o målade. Och jag och Ellen gick in och hjälpte farmor att packa.
Sen drog vi hem, käkade middag. Ellen åkte hem. Jag for tillbaka med mor o far till farmor o farfar. Där jag packade lite mer.. Tog då och packade ner allt i sekretären, hittade bla. grejer från farmor och farfars bröllops dag :) de va de roligaste jag hittade :P Annars vart de en ganska lugn kväll. Va aptrött.

Idag, måndag, klev jag upp lite efter åtta, tog en promenad, tog in vovven, åt frukost, stökade med hunden. Stökade lite hemma. Tog ut vovven, åkte till Jan-Anders o fick betalt! :) Niiiiice. Skulle sen hämta Micka men de vart ett stopp på Sandmon ;) Tårtätning! Tooook gott! :) De tackar o bockar man för :P
Sen drog vi iväg ut i skogen och plockade massor av trattisar ;) Jag sålde mina på direkten ;) hehe.
Åkte sen hem, stökade på lite hemma innan de va dags att åka ner på byn, handlade lite, tog ut pengar, åkte till frissan :P Där fick jag sällskap av Lillan :) Så nu är man nyklippt allesammans :P Är nöjd, fast de är jag ju för de mesta så :P Huvudsaken att de är kort i nacken :P
Sen så drog man hem, käkade middag, Ellen kom förbi, vi åkte till farmor o farfar, packade i mer lådor..
Har sen tittat en stund på tv, tog en lååång dusch o ligger nu här i sängen med datorn på magen :)

Nej de va nog allt för idag de, en liten update på vad som har hänt dom senaste dagarna ;)

//B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0