Rena kapet för dig.

Jaa de va vad dom nyss sa på reklamen. Har som vanligt idé torka när de gäller rubriker.

Bloggade jag igår? Nääe, jo, nääe.

Men igår då, då plockade jag rönnbär med kusin Marie o Fia. Vi fick till ngr liter iaf. Ett skit jobb men va faaen, lite extra pengar i fickan tackar man ju inte nej till :)
Firade även farmors födelsedag.
Kollade så att farmors larm funkade, "SOS Gösta, vad är problemet" "Larmkontroll, Irma Norberg" "Hörs bra, tack" "Tack" Haha, jag älskar att göra sånt. En konstig hobby eller? :P
Vad hände annars då? Hmm. Spelade dataspel höhö otippat va? Har inte alls fastnat för Age of Mythology ;) Neeeej nejj.

Idag har jag o Fia plockat o rensat ännu mer rönnbär, plockat nypon, de är ganska bra med taggar på rosenbuskar, bara så ni vet... Men fick inte allt för många stick som tur va :)
Har annars varit iväg med bären till Bengt-Johnny, surrade med honom ett bra tag, kollade in alla grejerna som finns i deras "kök", ganska spännande. Ska man säga att man är intresserad av att jobba där tro? Kan ju testa om inte annat, eller? Egentligen vill jag ju köra lastbil men de verkar dåligt med de... :( Tjej, lite erfarenhet de är dåliga saker enligt åkarna som de verkar.. Menmen, man ska inte ge upp i första taget, ska ringa runt här ngn dag nu när jag har frisknat på mig :)
Annars så har katten kommit hem, han är instängd i badrummet för att hunden ska hoppa på stackarn.. Vi måste ta bort honom btw :,( Fine he is a pain in the as men jag älskar ju den lille filuren ändå.. Jobbigt de där..

Näe de va väl allt för idag, ska iväg o rensa lingon imorgon, flytta lite grejer kanske. Plocka svamp med mamma på eftermiddan :) Sköööjj.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0