Störigt.

Insåg ju som ni läste i mitt förra inlägg att jag hade ju fått ett mejl, trodde de va från mannen som äger Smokie, men de va de inte, utan av ngn tant/brud som han har kontaktat för att hon ska kontakta mig. Suck i puck, varför kan inte allt vara enkelt o lätt för?
Fick iaf fyra frågor tror jag de va.. Bla. om vad jag kunde om barfota hästar. Så vad skriver man? Jo men barfota hästar är hästar som går utan skor, NÄÄÄHÄÄÄ! eller va?
En annan fråga va om jag visste va pnh eller va faaen de forkortas är för något och om jag har tränat ngt i de själv. Alltså tror dom att jag tänker va tok nitisk på sånt eller? Aldrig, yes de är bra till viss del men man ska inte överdriva allt. Så nu har fröken Norberg suttit o pluggat in lite om allt. Blev inge klokar må jag säga, visste redan de som skrevs om de. Och orkar nu inte leta mer.
Orkar inte ens starta spelet. Då är de illa. Sova vore en bra idé, skita i att kliva upp imorgon o svara på ngt mejl. Gör de en annan dag, ett annat år, en annan tidszon. Eller nått, känner inte alls för att "förklara" hur mkt jag kan om saken i sig. Faan han kan väl hää sitt arsle till hästen till veckan o surra direkt med mig istället för att skicka ngn tant på att förhöra mig. Jag vet ju inte ens vem hon är ju.

Näe nu har jag skrivit av mig lite iritiration hur fan de nu stavades.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0