Svettig som faan, blöt om ena foten osvosvosv.

Jaa de kan ju kanske va en liten förkortning på min dag :P

Började dagen med att åka till Fia o rensa o plocka lite lingon, åkte sen till moster med dom.
Åkte hem till Fia, fikade. Tog de lugnt, spelade lite spel o hade oss.
Sen åkte man hem, fixade middag, pasta, carbonara sås o stekt bacon :) Smaskens :)

Efter de drog jag o mamsen ut till skogen och plockade trattisar :) Och jag hittade också! *Stolt*
Dock på vägen hem klev jag ner i ett riktigt bauuuuta hål... Hela stöveln följde med ner i hålet så sen ska de *skvissskvassskvuss* i min ena sko.. Blött o kallt va de. Sen innan man hade tagit sig tillbaka till bilen va man svettig, blöt men ganska nöjd, började även skymma på vägen hem. Så lite tur hade man iaf :)

Bjuder på ngr bilder från min tur i skogen.



Dock ville inte kameran ta ngt bra kort utan blixt... :( Första va bara för söt där den stod men sen vart de trattisar :)

Nej de va nog allt för idag.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0