Ännu en månad har gått..

Jag vet att jag inte är den snabbaste på att uppdatera.. :S

Har varit ltie mkt på sista tiden, jobba som en galning och renovera och flytta samtidigt? Hur de nu egentligen gick ihop vet jag inte.

Och en annan ännu bättre grej är ju att mitt internet INTE funkar Oppibacken!! Suuuuuck! Funderar på att säga upp de, IceNet kanske fungerar? Någon som vet om de är bra?

Sitter nu hos Fia, tog med datorn så jag kunde betala mina räkningar ;)

Började för övrigt första dagen på skolan igår, känns bra, lite förvirrande men de är som de ska va antar jag ;)

Jobbade måndag på trean, sju fem.
Igår tisdag va de skola.
Idag börjar jag ett till halv tio på trean.
Och torsdag till söndag jobbar jag natt, så inga tidiga samtal eller sms tack ;) :P

Men de va allt för nu, ska lägga in lite bilder på hur allt blev framöver och visa lite annat jag har varit ute på :)

Ajjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0