Aloevera och annat roligt

Jaa om man tänker tillbaka på rubriken så har jag börjat dricka aloevera, de är någon vecka sen men ändå, jag tror allergin blir bättre, tror iaf ;) Nyser inte lika mkt av katten osv. Inte vet jag om de har nått annat att göra med men jag vill tro att de funkar :P

Annars så har väl veckan sett ut såhär:

Måndag: Klev upp och åkte med mamma ner på jobbet, pratade med chefen, surrade lite med folket på avdelningarna, drog iväg till bibblan där jag och Karro jobbade med skoluppgifterna i etiken, så allt är klart där :) Känns skönt att de är klart, slippa tänka på de under "jullovet" haha.
Va drog sen iväg på Hälsocentralen för att höra om tbc test, fick då veta att mina nya jobbarskor hade kommit! Yeeeey, barn på julafton eller? Mmmhm! :) Hämtade dom, tog det sen lugnt resten av dagen, kvällen osv.

Tisdag: Jobb as usual. Åkte även med kusin till hammarn, myste på brödbiten! :)

Onsdag: Klev upp svintidigt, åkte till stan, lassa, röntga knät.. Fick ingen reda alls som vanlgit. Får se vad doktorn säger sen.. Suck. Men de positiva är iaf att jag och Lillan har julhandlat klart! :) De känns bra, drog sen hem och klippte mig! :)

Torsdag: Idag, jobbat, först till ett på ettan och sen till fem på hemtjänsten, träffade på en ny gubbe, hur många finns det inte? ;)

Fredag: Imorgon, jobba till ett. Och sen blir det luciarevy! :) Traditioner är till föra tt följas! :)

rdag och söndag: Ledig!! Baka tunnbröd kanske? Annars blir de väl nått annat skoj :)

De är min vecka gott folk, just jaa en massa lussebullsätande har de ju också innehållt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0