Heldag :)

Började min fredag med att jobba, sju till ett. :) Sen vart de ett hammarstrandsbesök med pappa, bolaget, banken, ica, konsum och såklart pizzerian :)
Sen hem, packade in allt, åt middag, nördade lite dator och drog sen iväg på årets Luciafirande :) Ett bra fredagsalternativ enligt mig ;) Plus att de är tradition, mkt viktigt med sånt enligt mig :) =) Dom var riktigt duktiga må jag säga och man kom ju hem med en kakbricka höhö. :P Allt för att hjälpa niorna iväg på en rolig klassresa.
Efter de vart de hem, dressa om och drog iväg till hästarna, myste in sig i pälsen på dom och sen hem. Hann med att se det sista av Idolfinalen, rätt vinnare enligt mig ;) hehe.

Nej de va nog allt för idag, kanske blir att dra iväg och va lite fyllechaffis, får se om jag orkar eller inte.

Imorgon blir det bak! Tunnbröd och segkakor!! MUuuuummmms!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0