Kyla..

Jaa de verkar inte vilja vända.. -20 hade jag nu på morgonen, har inte vågat spana in sen hur pass kallt de är.. Eldar och mår gott inomhus gör jag istället, är arg för att den här irritersamma bloggen vägrar lägga upp mina bilder! Tänkte göra om layouten på bloggen och lägga upp lite bilder från helgens bakning, meeeen icke! Den vägrar, suck. Får se hur jag gör med de där.
Har i övrigt försökt fått tag på Lutman, utan resultat ;) As usual, lämnade namn och nummer och ärende så hon ringer väl när hon har tid, typ mitt i maten på jobbet haha ;) Ska ringa hovis också idag, hon tänkte komma någon dag i veckan här, hoppas de blir liiite varmare.. typ minus tio? kanske? Man kan ju alltid drömma iaf ;)
Sen är det bara att göra sig iordning för jobbet, åka ner på Norrbro och fixa stängslet på natthagen, insåg igår kväll att två trådar ligger emot varandra, det skiner blått i kvällsmörkret då ;) Men kände inte för att leta i mörkret utan fixar de idag istället, kallt.. Brrrr. Men måste göras, bara att försöka komma ihåg vart man har lagt alla grejer.. Man stoppar som undan stängselgrejerna under vintern, man tänker ju att man inte ska behöva dom men så vart de inte iår ;)

Nej de va allt för nu.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0