Ledig helg :)

Den ni, de va vääääldigt länge sen man hade..

Lördag vart en bakdag, va i bakstugan på skola här på VästerÖvsjö, bakade tunnbröd och segkakor :) Hela familjen var samlad så de va roligt, är inte så ofta som vi kan hitta på något allesammans längre eftersom jag jobbar mest varje helg..
Sen vart det en myskväll framför tvn ;)

Idag söndag sov jag lääänge, otroligt länge, vände bara på mig och somnade om, någon som var i behov av sömn eller? Låg länge och bara myste in mig i täcket imorse också och så klart fick man huvudvärk tillslut så de va bara att masa sig upp ur sängen och ta några alvedon. Efter frukost vart det en promenad med mamma, kallt, brrrr. Jälva kallväder.. Började även lite på min nya brodering, den kommer ta lååååång jävla tid att göra.. Jaja, de hinns ;) Har ju hela livet på mig eller nått haha. Har ju bara en massa fler som ligger och väntar på mig ;)
Har sen inte gjort så mkt, stökat på här hemma, tagit in hästarna tidigt, dom måste ju ha trott att jag va sjuk som kom en stund innan åtta :P Men skönt enligt mig. Ska ta mig ett långt bad i badkaret nu innan jag ska krypa ner i sängen igen :)

Har kvällen imorgon så det blir inget bad för mig imorrn.. trist men sant. tisdag till onsdag jobbar jag natt, onsdag ska jag ha skola! Dom dårarna byter ju dag hela tiden och jag har redan ett schema som jag har gjort efter dom så nu är jag sur och irriterad så jag kommer va tok grinig på onsdag :P moahaha. Torsdag är en ledig dag! :) Helgen är en jobbar helg, så ser det ut framöver för mig. Kommer förhoppningsvis hinna med en massa annat också, som tex hovis ska komma någon dag och så ska jag ringa vetrinären och få en till spruta till Napping. De får göras imorgon.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0