Tidig morron

Jajjemen, klev upp sex imorse, skjutsade Lillan på jobbet, har försökt fått tag på min chef i Stugun utan resultat men Nikander på skolan fick jag iaf tag på :) En grej avklarad idag. Lutman kommer vid elva idag och ger Napping andra sprutan av tre, bara Januari kvar sen, tack och lov, sen skickar jag passet till fjordhästföreningen så dom får fixa det! Här ska de va rätt och jag tänker vägra betala nått om dom börjar gnälla i nått sånt!

Sen ikväll kommer hovis, hon har fullt upp så hon kommer på ett kvällsbesök, ett otroligt nödvändigt besök innan hon ska gå på barnledigt! :) Men hon kommer tillbaka i februari som tur är ;) Har man väl hittat någon man tycker är bra så vill man inte släppa dom ;) hehe. Så de blir bra.

Igår gick jag som sagt av natten, åkte hem och kröp ner i sängen bredvid Lillan, slängde ut katten innan ;) moahaha, ville inte vakna av att hon ville gå ut inte. Sen så bakade vi biskvier :) Får hoppas dom vart goda, dock vart de inte lika många som de står i receptet men va faaan, de spelar ju ingen roll ;)
Följde även med Lillan och tittade på en lägenhet igår, fiiiiiiin va den :D lite avis faktiskt, men man kan ju komma och hälsa på om de blir hon som får den ;)

Annars så är det ganska lugnt, går på en jobb helg imorgon, blir Twilight nördande imorgon också ;) *Myyys*

Och de går fortfarande inte att lägga upp bilder här! Suck, skit internet, dock bättre internet än mitt gamla men ändå!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0