Dagarna flyger fram!

Jaa och snart är de helg igen. Hur går de till egentligen? Man hinner bara kliva upp ur sängen så är de dags att gå och lägga sig för en ny arbetsdag.

I måndags då jag va ledig från RentAv åkte jag till mitt gamla jobb en sväng :) Riktigt kul att va tillbaka på Tallis en sväng sådär. :) Har faan saknat min tanter och farbröder, fick för den delen att jag är en surfitta! haha.

Har sen jobbat i stan lite överallt och ingenstans som de känns ;)
Va och va irriterad och elak på ett ställe idag där jag aldrig har städat förut. Skrubben städvagnen stod i va överbelarmad!!! Fick lyfta ut skiten och med ut kom de sladdar! Sen såg va de toook äckligt i "köket" så jag skrev en fin lapp så ALLA kunde läsa och se att jag inte va nöjd och dom kunde glömma att dom skulle få rent och snyggt om dom inte började sköta sig! ha, fick även ngr av gubbarna att tycka lika som mig :) Så jag hoppas resten av dynggrisarna börjar sköta sig, för jag städar inte där igen om de ska se ut på de där viset! Visst fine, de är mitt jobb att städa, men jag rör inte andras smutsdisk, de är en äcklig bakteriehärd! och sen tar jag inte ur diskhon, de är inte mitt jobb! De står ingenstans att jag ska göra de, så forget it! Bläääää! Sen va de nå pucko som hade tvättat mopparna på jobbet i fel medel! Suck! Alltså jag är nyast men jag tvättar mest där och tvättar faan aldrig fel! De finns lappar där de står EXAKT hur man gör. Kan väl inte va så svårt?

Fick sen en burgare av Madde som faktiskt hjälpte upp mitt humör riktigt bra haha.

Men nu har jag fått skrivit av mig lite iaf. Jag hoppas ni inte tycker jag är en gnällkärring som låter på de här viset, eller joo jag är ju de. i de här inlägget men jag hoppas i överlag att jag inte är de ;)

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0