Förkylning?

Jaa är de de jag har i kroppen? Känner mig trött och hängig och har ingen ork när de gäller att städa trappor! Blir totalt slut av att gå upp och ner i dom.. Sov som en stock inatt iaf. Hoppas de går att sova bort, är tok snorig hela dagarna. Så förkylning? Eller kanske en allergigrej? Napping toooooook fäller ju hår nu så jag känner av honom.. Meeen man ska ju kanske till moster på måndag och bli stucken! :) Hoppas de hjälper måste ju börjas i tid så man inte blir sjuk när våren kommer.

Igår jobbade man i stora stygga Stugun, gick bra tror jag :P Jag har iaf gjort allt jag skulle göra på listan så då är de bara att hoppas att man har kommit ihåg alla toaletter osv ;)
Peter kom igår till stallet, skulle sko om o verka Napping, och vad hittar han då? Joooo HOVRÖTA!! Båda jävla bakhovarna! Suck, så nu kan jag inte sätta igång grabben lika mkt som jag hade planerat.. Så han har verkat till grabben och jag ska nu försöka ta hand om de morgon och kväll, jobbar ju på måndag så då blir de in påp travsporten och köpa lite grejer och sen vidare på granngården för att köpa lite annat.. Känns så jävla trist. Bara för att den andra damen som har skott inte gjorde allt som hon borde, måste även köpa nya skor eftersom hon har knackat mina skor skeva! Och gjort en massa annat stök med dom! Men Peter tyckte de va bra skor annars och han kommer tillbaka om ca en månad och kollar in killens hovar. Får hoppas han tycker att dom ser bättre ut.
Napping älskar btw Peter för han bjöd grabben på snus ;) Har funderat länge på om de är snus han är ute efter när han letar i ens fickor och försöker ta snusdosan ifrån en när man är i stallet och jaa, han vart toook lycklig :) Så inköp av en dosa lös kanske? Då får även matte en ursäkt till att snusa lös ;) Hästen tycker ju om haha.

Idag har man umgåtts med Lillan plus familjen, stökat ihop grejerna hos farmor o farfar (gamla huset) så Peter kan komma dit och börja fixa vattenskadan! :)
Har sen legat framför tvn och tittat på "The ugly truth" riktigt nice film :) Tycker att ni borde se den :)

Nej nu ska jag ta o göra annat, alltså inte titta på tråk melodifestivalen! Bläää, fattar inte varför dom måste ha så många tävlingar för.. Menmen, inte mitt problem.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0