Inte så snabb.

Jag vet att de tar tid mellan mina inlägg, har för mkt att göra och för lite tid till att göra annat ;) och nu dör även datorn om en stund.

Har idag varit o jobbat i stan, mockat och varit på farfars åttioårs kalas!
Ligger nu i sängen och ska snart stänga ner datorn så jag orkar upp imorgon.

Har mest jobbat hela veckan, hann med en snöpulsningstur med Napping i måndags, måste ut med honom imorgon! Känns taskigt mot honom att han får stå men är de trettio grader kallt sätter jag då mig inte upp på hästryggen, jag vill inte frysa och bli sjuk och jag vill inte att han ska bli kall och frysa och bli stel. Så e ne. och så blir ne.

Nej ni vet ju att jag lever iaf.

Tack o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0