*Klapp på huvudet*

Har fått sagt de måånga gånger idag :) ;)

Har iaf varit på hammarn med lillan, på arbetsförmedlingen, fick veta att min uga tid är över! mina femton jävla månader är slut. Meeen får börja i nått annat för vuxna haha. Mer pengar till mig alltså ;)
Får även en ny tönt på de där stället, suck. Orka. Näääe. De funkar ju bra som de är, vi träffas aldrig, jag jobbar, han fyller i papper. brabra.

Är fortfarande toook nöjd :D tog av plasten idag och har smooort flera gånger, faan den är snygg, jävligt snygg. Ler varje gång jag tittar på den i spegeln :)

Annars då? Jooo jag o lillan har hjälpt mamsen att baka kakor till farfars åttioårs dag :)

Sen då? Jobbar tillsammans med Tina imorgon :) De ska bli skojj :D

Nääe de va nog allt för idag, har iaf varit duktig och skrivit lite :D

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0