Ett nytt år!

Tiden går liiite för fort, hinner inte riktigt med mig själv, orkar aldrig starta upp de här skrället för att skriva ett inlägg heller nu för tiden heller.. Men jag ska försöka bättra mig. Denna gång va de ju så att jag hade suttit vid datorn tidigare idag och kollat in bilderna jag har tagit på senaste tiden och inte stängt av den så därför ligger jag nu i sängen med datorn i famnen. Borde väl egentligen sova men datorn ger en sån skön värme som jag så mkt behöver haha. Vart tokigt frusen och trött efter dagens utevistelse. Så de va skönt med en varm och skön dusch efter att kräka hade fått kommit in och börjat mumsa i sig mat. Och sen att bara få krypa ner i sängen och känna värmen. *myyyys* älskade dator som ger av så mkt. Mmm. Enda gången jag tycker om dess värme skulle jag tro ;) haha.

Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja eller sluta idag. Har jag nått att säga? Eller?

Jag kanske ska göra en hiss och diss som Sofia hade gjort, över de året som har gått alltså. Jaa de gör jag ta mig faaan!

Hiss:

- Praktik på UA.
- Sälenresan! April va de i. Kul grej med vännerna :)
- Jobb på Tallis.
- Raggarträffar :)
- Jobb på RentAv! Gå ner i vikt, ha bra jobbarkompisar och bra chefer!
- Napping! Helt klart de bästa på hela året! <3
- Hemvändarpuben! Full, glad och underbart sällskap :)
- Hämtat Samir, med ngr små dissar där ;) haha. Ni som va med vet exakt vad jag menar haha.

Diss:

- Jobb nekanden.
- Saknaden av vänner.

Finns säkert mer som skulle få plats där. Men inget jag kommer på just nu. Men de positiva väger upp de negativa iaf :) Ett bra år alltså ;)
Har inte riktigt avlagt ngt nyårslöfte i år. Man ska inte säga nått man vet att man inte kommer kunna hålla :P haha.

Nej de va nog allt för ikväll. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0