Turbon va igång!

Jajjemen de kan man lugnt säga om min grabb idag. Va ute och red med Madde som hade Neffie och sen hade vi med oss Sammie :) På rakan skulle jag o Nappi galloppera ikapp Neffie, trodde ju inte att Nappi skulle någonsin kunna göra de men gav han långa tyglar, långa kliv vart de och jag fick mig världens åktur! Tårarna rann av vinden och ett flin spred sig över mina läppar ju mer fjärilar i magen jag fick och ikapp kom vi även fast dom galloppera på bra! Helvete vilken turboboost han måste ha, även fast vi hade både travat o gallopperat innan! Men sen va de nån som va trött ;)
På vägen hem efter att vi hade delat på oss så tog Nappi och trampade ner i ett djupt hål, vilket resultera i att han gick ner på knä och matte flög över halsen och ner i backen, ståendes på båda benen! Med en arm runt halsen på Napping! haha. Snyggaste avstigningen jag någonsin har gjort, jag tror vi vart lika paff båda två över vad som hände, sen stod jag där i skogen och asgarva för mig själv med en Nappi som tyckte att matte skulle klia han haha.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marre

HAHA! det skulle man haft på bild!

2010-02-01 @ 16:16:29
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0