Flyter på ytan?

Jaa nästan iaf, är äckligt trött, har haft en pissdag idag..

Klev upp halv åtta igår för att kunna åka till stan på sjukhuset med farfar, han skulle in på ögonkontroll och när vi sitter där ringer de på avdelningen och dom säger att de går att plocka med sig farmor hem!
Så sagt och gjort farfar gjorde sin undersökning sen drog vi ner på OBS och plockade med oss farmor, som såg ut soma tt hon hade varit i slagsmål haha. Sen käkade vi lunch, åkte på Törners och köpte tårta till pappa, åkte sen hem med dom, åkte på jobbet och berättade för dom på htj att farmor va tillbaka.
Åkte sen hem, umgicks med mamma tills hon skulle åka på avslutning i kyrkan och sen försökte jag sova... Som vanligt gick de inte bra när man måste sova ett par timmar.. Så de va bara att kliva upp, äta middag och duscha. Slappade sen i soffan med en bok tills de va dags att åka och jobba. Stoppade i mig två alvedon eftersom jag hade jordens huvudvärk..
Jobba gick riktigt bra inatt :D Var dock TOK jävla trött i tre fyra tiden.. En tant fräste åt mig även på morgonsidan för jag visste inte exakt vad hon behövde hjälp med haha. Jag vägrade skjutsa in en gubbe på toan också, itne populärt! Men han fick flaskan och sen gick jag. Inte faan tänker jag riskera att han hamnar på golvet bara för att han är tjurig och jag tok trött. Ingen bra kombo! Drog sen hem och jag och Ellen grattade pappa innan vi la oss och sov till halv ett idag, klev upp och skulle på jobbet oich göra prov, vilket inte vart nå prov! För de ska en annan sköterska ha med oss, de va bara genomgång! Allt de där har jag ju redan läst, jag vet hur papprena funkar! Suck!

Har sen bara segat, myst med hästarna, umgåtts med mamma och pappa, ätit tårta och tittat på Göta Kanal 3. Helt okey film faktiskt.

Men nu blire att sova! och Länge ska de bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0