Oflyt!

De kan man säga att man har, allmänt snurrig idag på jobbet. Tackade jaa till att jobba natt mellan imorgon och fredag, insåg sen att faaan jag jobbar båda dagarna! Fick bort mina turer, tack och lov annars hade de blivit svettigt.

Farfar kommer hem till oss och berättar att farmor har ramlat, slagit sönder näsan och blödde som en gris från skallen, antagligen är även höften trasig som hon opererade i höstas! Hon ligger nu på sjukhuset, har ingen aning om hur hon mår eller vilken avdelning hon är på..

Farfar insåg även sen på kvällen att faaan jag ska ju på lassa på undersökning imorgon! Jajjemen snällt barnbarn ställer upp, kvart över tio är vi på lassa imorgon, gör undersökningen, letar upp farmor, kollar så hon mår bra, köper tårta på Törners, äter vilket antagligen blir på Triconor sen hem, sova för min del för att sen kliva upp igen och åka och jobba. Och på fredag blir de då att sova fyra timmar, kliva upp göra prov och sen sova kanske? Tur som man har har man kväll på lördag! Yeeees nått bra denna vecka!

Känns som att allt ska skita sig samtidigt, man hinner inte med de man har planerat eller nått.. Jaja, nya tag nästa vecka. Just jaa, baka tårta på lördag! Inte att förglömma!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0