Bilskrälle!

Att den är, har ju som ni kanske vet bytt kol i den. Nu funkar den itne igen! Stannade i Övsjö idag påvägen hem från Stugun, tack o lov där och inte där den börja krångla! Sen när jag skulle få hjälp att bogsera hem den startade den, gick hela vägen hem, hackade sig upp på gården! haha. Satt o asgarva när jag väl va uppe på gården ;) Har nu satt på laddaren till batteriet ska kolla hur de mår imorgon först och främst sen blir de att kolla generatorn! Men alltså de va ju ganska väntat att de skulle hända egentligen. Faan hon har gått som en klocka hela tiden jag har haft henne. Fyra år har hon varit min, så jaa, bättre sent än aldrig kanske? ;)

Har även sagt adjö till Kettman idag, matade på han med äpplen.. Han flyttar hem imorgon.. Dom vill ha tillbaka honom!!! Barnen saknar honom! Va faaan Kettman tycker inte om barn! Kettman är en sur åsna! Han älskar sina kompisar här! Ska faan dra ihop en rövarhistoria så vi får tillbaka honom ;)

Nej de va allt för idag. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0