Hovtjära.

Jaa de är just vad mina händer för tillfället, har fixat Nappis hovar nu ikväll och lukten vill faan inte släppa ur händerna! Handskar nästa gång kanske?

Har varit i Stugun idag o jobbat, gick finfint, gick bara fel en gång! haa den ni, fröken Norberg hittar lite lätt där iaf ;)

Kom att fundera på en grej idag, jag har alltid planerat allt, hela livet typ, på ett ungefär iaf, alltid haft en plan b om plan a skulle skita sig. Men inte nu längre, vad har hänt? Jag har ingen plan b, tänker jag va fast i de jag har nu för alltid? Eller tror jag att allt kommer att lösa sig av sig själv en vacker dag? De sjuka är ju att jag faktiskt lyssnar på en stor idiot, en av dom största idioterna som går på denna jord faktiskt, "ta en dag i sändern" sa han alltid åt mig. Och vad är de jag gör? joo lyssnar på hans jävla skit och trivs ganska bra.
Men jag vill ha en plan, jag vill ha en framtid att planera. Jag vet inte vad de är nu, less igen? Jobbet är väl sådär för tillfället, de va otroligt skönt att få komma till Stugun nu, har en dag till där. Fixar inte riktigt att va på samma ställe hela dagarna, blir trött på det.. De har inte hänt förut. Jag brukar älska mina ställen.. Jag älskade att jobba på stolpen, jag tycker verkligen om att jobba på Tallis men där är de mer för umgänget med dom andra som jobbar och vårdtagarna som gör att jag tycker om de stället så mkt.
Jag vet inte vad allt de här beror på, borde egentligen göra som en vän säger, låna hennes doktor och förstå mig själv. Reda ut vad som snurrar i skallen. Egentligen. Men de är ett stort steg och kostar pengar. Jag är spara inte slösa! ;)

Nej nog med tankar och funderingar från min sida.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0